• Leu / EUR4.9297
  • Leu / GBP5.7419
  • Leu / USD4.6851
Burse - Fonduri mutuale

2Performant anunţă vânzări de 24 mil. euro în T3/2022 prin platforma proprie de marketing afiliat, plus 42% faţă de perioada similară din 2021. Acestea au generat afiliaţilor comisioane de circa 1,5 milioane de euro

2Performant anunţă vânzări de 24 mil. euro în T3/2022 prin platforma proprie de marketing afiliat, plus 42% faţă de perioada similară din 2021. Acestea au generat afiliaţilor comisioane de circa 1,5 milioane de euro

Autor: Cristina Bellu

05.10.2022, 09:40 215

2Performant, principalul jucător din piaţa de marketing afiliat din România, listat pe piaţa AeRO a BVB (simbol bursier 2P), anunţă că vânzările generate de platforma proprie au ajuns la 24 de milioane de euro (excluzând TVA) în al treilea trimestru din 2022, în creştere cu 42% faţă de perioada similară a anului trecut. 

Cei aproximativ 9.000 de utilizatori ai platformei au trimis 20,2 milioane de clickuri, care s-au concretizat într-un număr de vânzări intermediate de 464.000, o majorare cu 45% faţă de T3/2021, şi care au generat afiliaţilor comisioane în valoare de aproximativ 1,5 milioane de euro, în creştere cu 36% în comparaţie cu anul trecut.

Cifrele obţinute fac din T3 cel mai bun trimestru din acest an pentru 2Performant, atât din punct de vedere al numărului şi valorii vânzărilor generate pentru magazinele online, cât şi în ceea ce priveşte comisioanele câştigate de afiliaţi, spun reprezentanţii companiei.

„Ne aşteptăm ca şi trimestrul al patrulea să continue trendul ascendent înregistrat în acest an, la finalul căruia suntem încrezători că vom depăşi pentru prima dată pragul de 100 de milioane de euro în ceea ce priveşte vânzările generate într-un singur an pentru clienţii noştri,” spune Dorin Boerescu, Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi CEO al 2Performant. 

În perioada analizată, câştigul mediu al afiliaţilor per 100 de click-uri a fost de 7,27 euro, o creştere de 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,4, în creştere cu aproximativ 5% faţă de trimestrul similar din 2021. 

De asemenea, valoarea medie a vânzării (excluzând TVA) prin intermediul platformei 2Performant a fost de la 51,7 euro, o scădere cu 2,2% în comparaţie cu T3 2021, rata de conversie înregistrând în această perioadă un avans de 0,2pp, până la 2,3%. 

Primii zece clienţi ai 2Performant, conform valorii comisioanelor generate, au fost Answear, DY Fashion, Elefant, Dr.Max, FashionDays, Sinsay, StarShinerS, Librărie.net, Lensa şi evoMAG. 

2Perfomant este listată pe piaţa AeRO începând cu 9 decembrie 2020, iar din octombrie 2021, acţiunile companiei sunt incluse în indicele BETAeRO dezvoltat de Bursa de Valori Bucureşti pentru această piaţă. 

În primul semestru din 2022, 2Perfomant a înregistrat o cifră de afaceri de 16 milioane de lei, în creştere cu 49% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi o pierdere de 870.000 de lei. 

 
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9297
Diferență: 0,2297
Ieri:
Azi: 4.6851
Diferență: -1,1228
Ieri:
Azi: 5.7419
Diferență: 0,8536
Ieri:
Azi: 5.0142
Diferență: 0,5051
Ieri: