Burse - Fonduri mutuale

2Performant, companie de tehnologie listată pe piaţa AeRO, a intermediat vânzări de peste 21 mil. euro în T2/2022 prin platforma proprie de marketing afiliat, plus 49%. Comisioanele generate au crescut cu 44%

Dorin Boerescu, Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi CEO al 2Performant

Dorin Boerescu, Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi CEO al 2Performant

Autor: Cristina Bellu

04.07.2022, 10:13 274

2Performant, principalul jucător din piaţa de marketing afiliat din România, listat pe piaţa AeRO a BVB (simbol bursier 2P), anunţă că în al doilea trimestru din 2022, a înregistrat 12.281 utilizatori unici în cadrul platformei proprii, o creştere cu 61% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cei peste 12.000 de utilizatori au trimis 18,6 milioane de click-uri către magazinele online din 2Performant, care s-au concretizat într-un număr total de 393.000 de vânzări online, a căror valoare s-a ridicat la 21,6 milioane de euro, excluzând TVA, o apreciere cu 49% în comparaţie cu T2/2021, şi care au generat comisioane de 1,35 milioane de euro, în creştere cu 44% faţă de perioada similară din 2021.

„În primele şase luni am depăşit deja 42 de milioane de euro ca vânzări generate pentru clienţii noştri, ceea ce ne face încrezători că în tot anul 2022 putem depăşi pentru prima oară pragul de 100 de milioane de euro pe acest indicator important. Astfel, previzionăm că serviciile de marketing afiliat vor avea un rol din ce în ce mai important în cadrul procesului de e-commerce, ceea ce va îmbunătăţi şi eficientiza promovarea retailerilor în mediul online”, spune Dorin Boerescu, Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi CEO al 2Performant.

În perioada analizată valoarea medie a vânzărilor (fără TVA) prin intermediul platformei 2Performant a fost de 55 de euro, o creştere cu 9% faţă de T2 2021, iar rata de conversie a fost de 2,1%, o apreciere cu 5% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Primii zece clienţi ai 2Performant, conform valorii comisioanelor, au fost: Elefant, Answear, DY Fashion, FashionDays, Somproduct, Nichiduţă, ePantofi, NeaKaisa, Cărtureşti şi StarShinerS.

De asemenea, câştigul mediu al afiliaţilor per 100 de click-uri a fost de 7,24 euro, o variaţie pozitivă de 12% prin raportare la anul anterior, în timp ce randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16, înregistrând o uşoară creştere faţă de al doilea trimestru din 2021.

2Perfomant este listată pe piaţa AeRO începând cu 9 decembrie 2020, iar din octombrie 2021, acţiunile 2P sunt incluse în indicele BET-AeRO dezvoltat de Bursa de Valori Bucureşti pentru această piaţă.

În 2021, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 25,7 milioane de lei, o creştere cu 27% faţă de 2020.

Pentru 2022, 2Performant vizează o cifră de afaceri de 34,9 milioane de lei, o majorare cu 35% comparativ cu 2021.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO