Burse - Fonduri mutuale

ABN Systems International, companie listată la BVB, a încheiat 2021 cu profit de 9,5 mil. lei, plus 67% an/an, la afaceri de peste 108 mil. lei

George Barbu, CEO al ABN Systems International

George Barbu, CEO al ABN Systems International

Autor: Cristina Bellu

28.04.2022, 12:09 205

ABN Systems International, companie care deţine brandul Tellur, listată în februarie la BVB sub simbolul ABN, a încheiat 2021 cu afaceri de 108,7 mil. lei (22 mil. euro), în creştere cu 16,2% comparativ cu anul precedent, în timp ce profitul net s-a majorat cu 67,8% an/an, până la 9,5 mil. lei (1,9 mil. euro).

Totodată, EBITDA a crescut cu 80,1%, până la 12,4 mil. lei (2,5 mil. euro), potrivit datelor transmise joi de oficialii companiei. 

Aceastea arată că segmentele B2B şi online s-au aflat în topul creşterilor înregistrate de companie anul trecut, atât pe plan intern, cât şi extern.

„Anul 2021 a fost unul în care am avut multe realizări, am intrat pe noi pieţe externe cu brandul propriu, Tellur, ne-am extins gama de produse, am înregistrat recorduri de vânzări pe anumite categorii de produse şi am dezvoltat business-ul în acord cu ce ne-am propus”, spune George Barbu, CEO al ABN Systems International. 

La începutul acestui an, ABN Systems International a încheiat prima Ofertă Publică Iniţială de pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti, în urma căreia a atras 5,48 milioane de lei (1,10 milioane de euro), sumă care va fi utilizată pentru întărirea poziţiei pe pieţele externe pe care înregistrează deja vânzări, precum şi pentru accesarea de noi pieţe.

„Am început anul acesta în mare forţă, prin listarea la BVB şi deschiderea unei subsidiare în Texas pentru a susţine ritmul de creştere a vânzărilor şi a deservi cât mai bine clienţii din America de Nord. (...) Rezultatele obţinute până acum şi perspectivele pieţei ne dau toate motivele de a fi optimişti în continuare”, concluzionează George Barbu.

Cu un portofoliu de peste 30.000 de produse şi accesorii IT&C, ABN Systems este prezentă deja pe pieţe din circa 30 ţări, de pe patru continente, şi îşi propune o extindere accelerată a canalelor de vânzare externe, atât prin intrarea pe noi pieţe, cât şi prin consolidarea celor actuale.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO