Burse - Fonduri mutuale

Agroland, lanţ de magazine agricole prezent la BVB cu obligaţiuni de 8 mil. lei şi care vrea să se listeze spre finele anului, încheie 2019 cu afaceri de 133,6 mil. lei şi un profit net de 2,5 mil. lei

Horia Cardoş, director general

Horia Cardoş, director general

Autor: Tibi Oprea

28.07.2020, 00:03 668

Agroland Business System, cea mai mare reţea de magazine agricole din România, care la Bursa de la Bucureşti este prezentă cu obligaţiuni şi care până la finele anului vrea să facă şi o listare de acţiuni, a încheiat anul 2019 cu afaceri de 133,6 mil. lei, în scădere cu 1,8%, şi un profit net de 2,5 mil. lei, minus 40,2%, potrivit calculelor realizate de ZF pe baza raportului anual publicat la Bursă.

„Pentru a pune bazele unei creşteri sustenabile, 2019 a fost un an al investiţiilor, în care am deschis 22 de magazine noi, reprezentând aproape 10% din totalul de unităţi pe care le avem în prezent. Majoritatea acestor magazine au fost inaugurate în semestrul al II-lea, ceea ce se reflectă în bilanţul contabil printr-o diminuare a profitabilităţii”, transmite Horia Cardoş, director general şi acţionar majoritar (90%) al Agroland.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO