• Leu / EUR4.7480
  • Leu / GBP5.4269
  • Leu / USD4.1981
Burse - Fonduri mutuale

Albalact: Un motor de creştere sunt magazinele de proximitate

Albalact: Un motor de creştere sunt magazinele de proximitate

Autor: Mădălina Panaete

13 aug 2014 233
Irina Măndoiu, directorul comercial a Albalact, al doilea cel mai mare producător de lactate de pe plan local, afirmă că în primul semestru consumul de produse lactate a avut o uşoară creştere pe anumite segmente şi că românii nu mai sunt atât de pesimişti.
 
„Piaţa lactatelor este destul de stabilă, sunt segmente care scad uşor şi segmente care cresc uşor. Un motor de creştere pentru piaţa fiscalizată îl reprezintă extinderea retailerilor cu magazine de proximitate, mai ales în urbanul mic, lucru care va atrage, credem noi, consumatorii din pieţe“, a declarat Irina Măndoiu, cea care conduce departamentul comercial al Albalact, companie cu afaceri de 96 mil. euro anul trecut.
 
În ultimii ani, consumul de lactate a fost puternic afectat de scăderea veniturilor românilor, dar şi de piaţa nefiscalizată care reprezintă mai bine din jumătate din consum, conform datelor ZF.
 
În condiţiile în care în primul semestru piaţa lactatelor a fost relativ stabilă, Albalact a încheiat această perioadă  cu o creştere a cifrei de afaceri cu 11,6% comparativ cu aceeaşi perioadă din anul 2013 şi a ajuns la un rulaj de 228,3 milioane de lei (circa 52 milioane de euro), conform celui mai recent raport al companiei. Acest avans s-a datorat în principal creşterii vânzărilor.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - luni, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7480
Diferență: 0,1667
Ieri: 4.7401
Azi: 4.1981
Diferență: 0,313
Ieri: 4.1850
Azi: 5.4269
Diferență: 0,3217
Ieri: 5.4095
Azi: 4.1805
Diferență: 0,2206
Ieri: 4.1713