Lunet Eyewear, un brand de optică lansat în România în august 2019, vrea să se listeze pe piaţa AeRO de la BVB, pentru a atrage o finanţare de aproape 1 mil. euro pentru extinderea reţelei de magazine şi dezvoltarea accelerată a businesului.
“În urmă cu trei luni am început discuţii foarte avansate cu brokerii pentru listarea pe piaţa AeRO de la BVB. Am fi vrut să ne lansăm în noiembrie, anul acesta, dar la modul realist vom face listarea în aprilie 2025, iar scopul este să atragem o finanţare de aproximativ 1 milioan de euro, pentru extinderea reţelei de magazine. Listarea se va face printr-un plasament privat, contra 25% acţiuni în companie”, a spus Alexandru Gugurel, Co-fondator si Co-CEO, Lunet Eyewear.
Alte declaraţii:
♦ Am fost în discuţii cu mai mulţi investitori, planul fiind să ne extindem cât mai mult reţeaua de magazine. Avantajul a fost că am fost de la început profitabili şi foarte multi investitori au venit spre noi, iar dezavantajul a fost că a trebuit să luăm în considerare o diluare mare, motiv pentru care am decis să amânăm această investiţie şi astfel am ajuns într-o discuţie cu Bursa şi recomandarea de a ne lista pe AeRO. Interesant este noi nici nu ştiam de această opţiune când am pornit la drum şi acum ni se pare o opţiune foarte bună pentru un business ca al nostru.
♦ Motivul pentru care vrem să ne listăm este extinderea lanţului de magazine. În momentul de faţă businessul este unul profitabil. Reuşim să acoperim inclusiv lansarea de noi colecţii. Nu am apelat încă la un credit bancar. Este şi lucrul acesta pe listă, cel mai probail că vom face lucrul acesta, dar o listare pe piaţa AeRo ne-ar ajuta să deschidem cel puţin 3 magazine pe an şi să avem o creştere mult mai accelerată.