Burse - Fonduri mutuale

Allview vine la bursă: Visual Fan atrage 15,5 mil. de lei de la investitori, într-o ofertă suprasubscrisă de 6 ori şi încheiată anticipat de brokerul Tradeville. Capitalizare anticipată de 155,5 mil. lei. Simbol bursier ALW

Allview vine la bursă: Visual Fan atrage 15,5 mil. de...

Autor: Liviu Popescu, Cristina Bellu

26.04.2021, 11:07 2167

Visual Fan, compania care deţine brandul Allview, a atras 15,5 mil. de lei de la investitori, într-o ofertă suprasubscrisă de 6 ori şi încheiată anticipat de brokerul Tradeville.

Societatea urmează să facă demersurile necesare listării acţiunilor sale pe sistemul multilateral de tranzacţionare operat de Bursa de Valori Bucureşti, pe piaţa AeRO, cu simbolul ALW. Listarea va fi asistată de TradeVille, în calitate de consultant autorizat.

ZF a scris în exclusivitate pe 15 martie 2021 că Visual Fan pregăteşte venirea la bursa de la Bucureşti prin Tradeville.

“Încheierea cu succes a plasamentului privat de acţiuni, intermediat de TradeVille, este un prim pas dintr-o nouă etapă de dezvoltare a Allview, în care ne propunem să investim în extinderea capacităţilor proprii de creare şi de implementare a tehnologiilor digitale”, spune Lucian Peticilă, fondator şi director general, Visual Fan

Visual Fan a emis 111.100 acţiuni (simbol ALW), subscrierea minimă în ofertă fiind de 1.100 acţiuni, respectiv 121.000 lei. Preţul de subscriere în ofertă a fost cuprins între 110 lei pe acţiune şi 140 lei pe acţiune.

În plasament au fost înregistrate subscrieri pentru 713.880 acţiuni, valoarea totală a acestora fiind de 99.219.450 lei şi rezultând într-o suprasubscriere de peste 6 ori a ofertei. Majoritatea subscrierilor în plasamentul privat au fost efectuate online pe platforma de tranzacţionare TradeVille.

Preţul final stabilit în ofertă a fost de 140 lei pe acţiune.

“Odată cu succesul plasamentului Visual Fan, avem şansa de a dezvolta una dintre navele-amiral ale "flotei" de companii de tehnologie listate pe piaţa AeRO. Vorbim despre Allview, un brand puternic, cu o largă recunoaştere naţională şi care are şansa de a concura la nivel internaţional. Ne dorim să vedem un parteneriat puternic între piaţa de capital din România şi tot mai multe astfel de companii, iar oferta încheiată astăzi ne da speranţe că acest lucru nu este doar posibil, ci chiar la îndemână.”, adaugă Ovidiu-George Dumitrescu, CFA, Director General Adjunct, TradeVille

Fondată în 2002, Visual Fan a lansat peste 100 de modele de telefoane mobile, 30 de modele de tablete şi 10 modele de laptopuri. Produsele cu brandul Allview sunt comercializate în peste 10 ţări, inclusiv în Germania, Polonia şi ţările baltice. Compania a dezvoltat în ultimii 15 ani parteneriate solide cu producători chinezi importanţi.

În 2020, Visual Fan a avut afaceri de 404,76 milioane lei, din care 102,99 milioane lei a fost obţinută din activităţi recurente, în creştere faţă de 86,46 milioane lei în anul precedent. La rezultatele bune din 2020 au contribuit accelerarea vânzărilor şi oportunităţile comerciale apărute în relaţia cu China pe fondul pandemiei Covid-19.

Compania a reuşit să obţină un profit net de 22,28 milioane lei. Din această cifră, 7,04 milioane lei au reprezentat activităţi recurente, în creştere de aproape 4 ori faţă de anul precedent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO