Burse - Fonduri mutuale

Argus Constanţa îşi triplează bugetul de publicitate anul acesta

Autor: Adrian Cojocar

21.04.2011, 23:30 122

Argus Constanţa (UARG), numărul doi de pe piaţa de uleiurivegetale din România, are pentru acest an un buget de publicitateşi reclamă în valoare de 2 mil. lei (490.000 de euro), sumă netă,care depăşeşte de peste trei ori cheltuielile firmei în acest sensefectuate în 2010.

Creşterea bugetului de publicitate şi reclamă vine în contextulîn care compania a pierdut în ultimii ani cotă de piaţă în favoareaamericanilor de la Bunge, liderul pieţei de uleiuri vegetale de peplan local. Argus şi-a propus pentru acest an să-şi majorezeafacerile cu circa 2%, la 213,7 mil. lei şi să realizeze un profitnet de 10,3 mil. lei, în scădere cu 27% faţă de cel obţinut anultrecut tocmai din cauza majorării cheltuielilor cu reclama şi aunor cheltuieli mai mari din activitatea financiară.

Acţionarii companiei au aprobat recent distribuirea în acest ana unui dividend brut de 0,1343 lei/unitate, respectiv o valoaretotală de 4,8 mil. lei, din profitul de 14,3 mil. lei obţinut în2010. Principalul acţionar al Argus este SIF Oltenia, cu circa22,5% din acţiuni, iar Vasile Leu, preşedintele companiei, deţine oparticipaţie de 11,3%. Compania are o capitalizare de 77 mil.lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO