Compania de tehnologie 2Peformant Network (simbol bursier 2P), cel mai mare jucător de pe piaţa de marketing afiliat din România, a înregistrat venituri din exploatare de 27,9 milioane de lei în prima jumătate a anului, în creştere cu 18% faţă de S1/2023.
Pierderile s-au redus de la 577.143 lei la 346.532 lei de la un an la altul. Cheltuielile din exploatare au ajuns la 28,3 milioane de lei, plus 17%, potrivit raportului semestrial de la BVB.
La ora publicării ştirii, acţiunile 2P se depreciau cu 6,88% pe piaţa AeRO a Bursei locale, pe tranzacţii în valoare de 33.000 de lei. Dinamicile din 2024 şi ultimele 12 luni sunt de minus 8%, respectiv minus 3%, la o capitalizare de circa 30 de milioane de lei.
„Creşterea valorii vânzărilor generate + creşterile de abonament şi de comision de reţea din ultimii ani au dus la creşterea veniturilor operaţionale 2Performant cu 20% ceea ce, simultan cu un bun control al costurilor, ne-a ajutat să îmbunătăţim şi conservăm indicatorii financiari importanţi din primul semestru. Comerţul online se joacă însă pe vânzări, iar a doua jumătate a anului este perioada cea mai importantă din an în industria noastră”, reiese din raportul financiar.
Capitalul social al emitentului este deţinut în proporţie de 32,3% de CEO-ul şi cofondatorul Dorin Boerescu.