Compania de tehnologie 2Peformant Network (simbol bursier 2P), cel mai mare jucător de pe piaţa de marketing afiliat din România, a înregistrat o cifră de afaceri de 34,6 milioane de lei în primele trei trimestre din 2024, în urcare cu 7,3% faţă de aceeaşi perioadă de anul trecut, potrivit raportului financiar de la BVB.
„Deşi cheltuielile operaţionale au crescut cu 16,5% şi am înregistrat o pierdere din exploatare de 1,8 milioane lei, aceste rezultate reflectă investiţiile masive în dezvoltarea platformei şi pregătirea pentru achiziţia Profitshare”, reiese din document.
Grupul a consemnat o creştere de 46% a comisionului medie de vânzare, de la 0,82 euro/vânzare generată anul trecut la 1,2 euro. Între timp, pierderea netă a urcat de la 352.000 de lei la 1,85 milioane de lei.
Acţiunile 2P se depreciau cu 9,9% la ora publicării ştirii, pe o lichiditate de 3.300 de lei, ducând dinamica din ultimul an la minus 24%, pe un rulaj de 4,3 milioane de lei. Societatea este evaluată la 25 de milioane de lei.
Recent, 2Performant a cumpărat pentru 4 milioane de lei operaţiunile Profitshare din România si Bulgaria controlate indirect de eMag.