Burse - Fonduri mutuale

Bursa de la Bucureşti anunţă joi sigla pentru AeRO

Bursa de la Bucureşti anunţă joi sigla pentru AeRO

Autor: Ioana Tudor

13.01.2015, 14:22 251

Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a lansat săptămâna trecută o competiţie de design pentru crearea siglei noului sistem alternativ de tranzacţionare AeRO, care va fi lansat pe 25 februarie, iar acţionarii BVB vor putea alege cel mai potrivit logo.

AeRO a atras până în prezent 250 de propuneri de logo de la 72 de designeri din România, Spania, Indonezia, Marea Britanie, Italia, Filipine, Franţa, Maroc, Australia, Malaezia şi Bangladesh, potrivit BVB.

Dintre propunerile primite, BVB a selectat cinci sigle. În perioada 13-14 ianuarie, acţionarii BVB vor putea să aleagă prin intermediul unui chestionar cel mai reprezentativ logo pentru AeRO, iar rezultatul va fi anunţat joi, 15 ianuarie.

„Logo-ul pentru AeRO va trebui să reprezinte două categorii de audienţă – în primul rând companiile care se vor lista pe piaţă, precum startup-uri, IMM-uri inovatoare şi care doresc să crească. În al doilea rând logo-ul trebuie să reprezinte şi potenţialii investitori care doresc să îşi inveastească banii în aceste companii”, potrivit unui comunicat al bursei.

Platforma de tranzacţionare a bursei de la Bucureşti denumită AeRO este destinată firmelor mici şi mijlocii cu potenţial ridicat de creştere şi care au nevoie de finanţare. În momentul lansării pieţei, pe 25 februarie, sunt aşteptate să intre la tranzacţionare câteva startup-uri. Bursa speră să atragă în jur de 15 companii pe AeRO până la jumătatea acestui an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO