Burse - Fonduri mutuale

Bursă. Pizza, aripioare de pui, taco bell şi mai nou ciocolată: Sphera Group vrea să aducă Cioccolatitaliani în România, iar în Italia să deschidă patru restaurante pe an. Valentin Budeş, CFO: Vom adăuga şi alte branduri în portofoliu


Valentin Budeş, CFO, Sphera: Suntem pregătiţi pentru viitor. Vrem să ne consolidăm poziţia de lider de operatori de restaurante în România şi să fim o prezenţă semnificativă în regiune. Cu siguranţă vom adăuga şi alte branduri în portofoliu. Mizăm pe diversitate, consolidare şi îmbunătăţirea performanţei.

Valentin Budeş, CFO, Sphera: Suntem pregătiţi pentru viitor. Vrem să ne consolidăm poziţia de lider de operatori de restaurante în România şi să fim o prezenţă semnificativă în regiune. Cu siguranţă vom adăuga şi alte branduri în portofoliu. Mizăm pe diversitate, consolidare şi îmbunătăţirea performanţei.

Autor: Alexandra Matei

03.12.2024, 07:00 2567

Sphera Franchise Group este operatorul în sistem de franciză al brandurilor KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, precum şi al restaurantelor KFC din Italia şi Republica Moldova La finalul lunii septembrie 2024, Sphera Franchise Group a deschis un nou restaurant KFC în Republica Moldova şi a ajuns la 173, dintre care 107 în România, trei în Moldova şi 17 în Italia. La acestea se adaugă 29 de Pizza Hut şi 15 Taco Bell.

Sphera Franchise Group (simbol bursier SFG), operator în sistem de franciză al brandu­rilor KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, precum şi al restaurantelor KFC din Italia şi Republica Moldova, a acţizionat în Italia drepturile de francizare pentru Cioccolatitaliani, un restaurant care îmbină ciocolata cu patiseria şi îngheţata, a spus Valentin Budeş, CFO al Sphera Franchise Group, în timpul transmisiunii speciale a emisiunii ZF Live de la Gala ZF 26.

„În Italia am luat drepturile de francizare pentru brandul Cioccolatitaliani, un brand care îmbină ciocolata cu patiseria şi îngheţata. Este un brand care func­ţio­nează şi este foarte apre­ciat în Italia. Avem de gând să dez­­voltăm acest brand într-un ritm de patru restaurante pe an. Sperăm ca prima unitate să pu­tem să o deschidem în T1/2025 şi dacă totul funcţionează conform aş­teptă­rilor ne gândim să o adu­cem şi în România“, a detaliat el în emisiunea ZF Live de la Gala ZF 26.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit 2025