♦ Brandul italian este prezent deja în pieţe precum Asia de Sud-Est, Orientul Mijlociu şi regiunea Balcanilor ♦ Cioccolatitaliani a câştigat în 2019 premiul pentru „Cea mai bună gelaterie din Italia“ pe platforma JustEat ♦ În cei 30 de ani de activitate în România, Sphera Franchise Group a alocat aproximativ 500 de milioane de lei pentru extinderea şi dezvoltarea reţelei sale de restaurante.
Aparatele de îngheţată artizanală, vitrinele cu praline şi rafturile cu lingouri de ciocolată fac parte din noua direcţie în care merge Sphera Franchise Group (simbol bursier SFG), odată cu deschiderea primului restaurant Cioccolatitaliani operat de grup, în staţiunea italiană Riccione. Investiţia de 600.000 de euro marchează începutul unei noi etape pentru cel mai mare grup de food service din România, care şi-a extins astfel portofoliul de branduri internaţionale printr-o selecţie de produse axată pe deserturi, un teritoriu diferit de cel cu care Sphera este asociată până acum, prin branduri precum KFC, Pizza Hut sau Taco Bell.
Unitatea din Italia va servi drept reper pentru lansarea brandului şi pe piaţa din România, o mişcare planificată pentru sfârşitul lui 2025 sau începutul anului viitor, spune conducerea Sphera.