♦ Conducerea grupului şi-a propus ca până la finele anului să recupereze decalajul înregistrat pe volumul vânzărilor în S1/2025, se arată în cel mai recent raport financiar.
Producătorul de carton ondulat Vrancart (simbol bursier VNC) a înregistrat pierderi de 12 mil. lei în primele şase luni ale anului, de la un rezultat negativ de 9,3 mil. lei în aceeaşi perioadă din 2024, conform raportului semestrial, din care reiese că rezultatele au fost influenţate de reducerea volumelor vândute.
„Scăderea cererii interne în primul semestru al anului 2025 a fost determinată de incertitudinile generate de contextul internaţional instabil, criza globală, climatul politic tensionat din România şi alegerile prezidenţiale care au afectat dramatic evoluţia cursului de schimb, dar şi încrederea consumatorilor şi apetitul investiţional“, scriu reprezentanţii Vrancart.
Veniturile au însumat 238,5 mil. lei, în coborâre cu 2,1% pe fondul reducerii volumului vânzărilor de produse finite şi a deşeurilor colectate, în timp ce cheltuielile au atins 248,7 mil. lei, minus 1,3% an/an.