Burse - Fonduri mutuale

Celebrul cotidian american The Wall Street Journal: Petrecerea cripto s-a încheiat. Industria criptomonedelor a fost construită pe fanfaronadă, entuziasm şi optimism. Toate trei sunt în criză în aceste zile, pe măsură ce pierderile şi concedierile se înmulţesc

Casa celor de la Los Angeles Lakers şi-a schimbat numele în Crypto.com Arena, de la Staples Center, în urma unui contract de drepturi de denumire de 700 mil. dolari.

Casa celor de la Los Angeles Lakers şi-a schimbat numele în Crypto.com Arena, de la Staples Center, în urma unui contract de drepturi de denumire de 700 mil. dolari.

Autor: Liviu Popescu

21.06.2022, 08:30 5199

În duminica de la Super Bowl, o reclamă Crypto.com cu miliardarul LeBron James, starul NBA, a luminat televizoarele a milioane de americani. „Dacă vrei să faci istorie, trebuie să iei singur deciziile“, a spus James în spotul de 30 de secunde pentru populara platformă de tranzacţionare a criptomonedelor. Cuvintele care apăreau pe ecran la finalul spotului publicitar spuneau „Norocul îi favorizează pe cei îndrăzneţi“.

Doar că săptămâna trecută, Crypto.com a concediat 5% din forţa sa de muncă, în timp ce directorul său executiv a afirmat pe Twitter că firma a luat „decizii dificile şi necesare“, scrie cotidianul american Wall Street Journal.

Industria criptomonedelor a fost construită în parte pe fanfaronadă, entuziasm şi optimism. Strigătul de raliere al susţină­torilor Bitcoin pentru a respinge scepticii a fost: „Distraţi-vă rămânând săraci“. Cei care nu au intrat în joc au lăsat viitorul să treacă pe lângă ei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO