Burse - Fonduri mutuale

Compania de tehnologie 2Performant, listată pe piaţa AeRO a BVB, l-a recrutat pe Cristian Iosub pentru a conduce divizia Growth Unit

Cristian Iosub, Growth Manager 2Performant

Cristian Iosub, Growth Manager 2Performant

Autor: Cristina Bellu

03.02.2022, 10:03 304

2Performant, principalul jucător din piaţa de marketing afiliat din România, listat pe piaţa AeRO a BVB (simbol bursier 2P), l-a numit pe Cristian Iosub în poziţia de Growth Manager începând cu 1 februarie.

El va conduce divizia Growth Unit a companiei, care are rolul de a testa şi valida pieţe şi abordări noi în business pentru 2Performant, şi se va implica în identificarea oportunităţilor de creştere ale companiei prin raportare la realităţile tehnologice şi la schimbările alerte din domeniul digital, spun reprezentanţii companiei.

„Marketingul afiliat se află pe un trend ascendent şi va creşte în segmentul e-commerce în următorii ani, alături de social commerce. 2Performant este o companie cu un produs matur şi validat, consolidată pe piaţa locală de marketing afiliat. Este un pas firesc să se extindă pe noi pieţe şi să dezvolte produse bazate pe tehnologie, într-o lume tot mai digitală”, spune Cristian Iosub, Growth Manager 2Performant.

În luna aprilie a anului trecut, 2Performant a anunţat organizarea companiei în două Business Units: Growth Unit şi 2Performant România şi Bulgaria, divizie condusă de Country Managerul Raluca Negrea.

Cristian Iosub are o experienţă de peste 17 ani în marketing digital, marketing afiliat şi e-commerce şi a ajutat la creşterea şi maturizarea mai multor companii din diverse domenii, prin implementarea unor strategii clare de dezvoltare.

A coordonat operaţiunile platformei Profitshare - al doilea jucător pe piaţa de afiliere din ţara noastră, parte din grupul eMAG - în România şi Bulgaria, fiind direct implicat în identificarea potenţialului de creştere a activităţii în regiune şi în colaborarea cu advertiseri internaţionali.

Şi-a consolidat experienţa semnificativă în management şi proiecte de internaţionalizare prin colaborarea cu Retargeting Biz ca Partnership Manager, poziţie ce a presupus consolidarea relaţiei cu companiile partenere din ţară şi străinătate, dar şi prin implicarea în deschiderea şi adaptarea platformei CourierManager, o soluţie software dedicată companiilor de curierat, pentru noi pieţe din Asia şi Europa, în calitate de Growth Manager.

Backgroundul tehnic şi pregătirea de specialitate în cibersecuritate, alături de o constantă pasiune pentru a învăţa lucruri noi i-au permis lui Cristian Iosub să fie mereu la curent cu noile tehnologii şi să fie un early adopter strategic pentru companiile cu care lucrează. A coordonat echipe întregi în domeniul marketingului afiliat, influencer marketing şi e-commerce şi este o prezenţă constantă la evenimentele de reper ale industriei de e-commerce din România şi din Sud-Estul Europei. 

„Mă bucur că echipei 2Performant i s-a alăturat un specialist alături de care vom continua să consolidăm viziunea companiei noastre, aceea de democratizare prin tehnologie”, adaugă Dorin Boerescu, CEO şi acţionar majoritar 2Performant.

Anul trecut, compania a demarat importante proiecte de internaţionalizare prin tehnologie şi de consolidare a poziţiei de jucător pe piaţa internaţională, planuri susţinute şi prin capitalul atras în urma operaţiunii de majorare derulate pe Bursa de Valori Bucureşti.

Ca parte din strategia sa de a realiza integrări cu parteneri internaţionali, 2Performant a încheiat un parteneriat cu reţeaua internaţională de afiliere Admitad, prezentă pe pieţele din Europa, Asia şi America de Sud. Prin acest parteneriat, 2Performant are acces la toate cele 2.000 de programe de afiliere ale Admitad, la nivel global. În 2021, 35 de noi programe de afiliere au fost lansate în 2Performant.com, printre care: AliExpress, Zaful, Hawes & Curtis UK sau Lacoste Ungaria, Cehia, Polonia, Slovacia.

Compania va continua să lanseze în platforma sa şi alte programe ale unor branduri mari din e-commerce-ul global. Astfel de integrări cu alte reţele care au în portofoliul lor clienţi mari şi foarte mari, dintr-o mulţime de pieţe, reprezintă o strategie eficientă pentru extinderea unei companii de tehnologie, aşa cum este 2Performant, care în acest fel poate deveni un jucător internaţional în afiliere.

2Performant are o capitalizare de piaţă de 31 milioane de lei. De la începutul anului acţiunile companiei s-au apreciat cu 1,61%, pe un rulaj de aproape 1 mil. lei.

Compania este deţinută de Dorin Boerescu, cu 33%, restul de acţiuni fiind la alţi acţionari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO