Digi Communications (simbol bursier Digi), cea mai proaspătă companie listată la Bucureşti, a raportat pentru primul trimestru un profit net de 15,8 mil. euro (72 mil. lei), plus 21%, în timp ce veniturile, raportate pentru operaţiunile din România, Ungaria, Spania, au urcat cu 13,5%, la echivalentul a un miliard de lei (227 mil. euro). Evoluţiile anuale sunt calculate la valoarea indicatorilor în euro, iar pentru convertirea din euro în lei a fost luat în calcul cursul de schimb de 4,5 lei pentru un euro. Veniturile Digi au urcat pe fondul avansului afacerilor pe segmentele de televiziune prin cablu, internet fix şi telefonie mobilă. Cea mai mare parte a businessului Digi este concentrată în România, adică 73%, unde operaţiunile au totalizat 165 mil. euro, plus 14%. Creşterea a fost datorată în principal de avansul venitului mediu lunar pe utilizator (ARPU) şi a numărului de abonamente (RGU) pentru servicii de televiziune prin cablu şi internet şi date fixe.