Profitul din exploatare a fost uşor mai mare faţă de cel din S1/2017, respectiv 57,58 mil. euro, însă o bună parte a fost topit de costurile nete de finanţare, mai mari cu 58%, şi anume 31,17 mil. euro, în timp ce impozitul pe profit a fost de asemenea mai mare, de 11,12 mil. euro, faţă de 4,49 mil. euro.
Astfel, profitul net al celei mai mari listări private din istoria bursei bucureştene a fost de 15,29 milioane euro, faţă de 31,82 mil. euro, echivalentul unei scăderi de 52%.
România este principala piaţă a Digi, cu venituri reprezentând aproximativ 70% din total, urmată de piaţa maghiară cu 15% şi Spania cu 12%. În România, televiziunea prin cablu este segmentul ce aduce 93,7 mil. euro în S1/2018, în creştere cu 4%, în timp ce internetul aduce 89 mil. euro, de asemenea în creştere, cu 4,8%. Totodată, serviciile de telecomunicaţii mobile au crescut cu 14,1%, până la 88,1 mil. euro, în timp ce telefonia fixă a adus 11,1 mil. euro, în scădere cu 6,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.