Genţile Louis Vuitton şi cele peste 39 de milioane de sticle de coniac vândute de la începutul anului au contribuit la aprecierea cu 11% într-o singură lună a titlurilor grupului francez de lux LVMH

1 aug 2016 Autor: Dan Grigore Ivan

Acţiunile LVMH, companie controlată de Bernard Arnault, ocupantul locului secund în topul celor mai bogaţi francezi, s-au apreciat în ultima lună cu 11%, valoarea de piaţă a grupului ce deţine mărci precum Louis Vuitton, Moet, Dom Perignon, Hennessy, Veuve Clicquot sau Sephora, ajungând la peste 73 miliarde euro.

Astfel, rezultatele financiare semestriale bune şi valul de optimism care a cuprins pieţe financiare din întreaga lume au condus la aprecierea titlurilor celui mai mare grup de lux din lume, depăşind concurenţi precum Burberry, Kering (deţinătorul unor branduri precum Gucci, Brioni, Alexander McQueen, Saint Laurant şi Balenciaga) sau elveţienii de la Richemont (Cartier, Jaeger-LeCoultre, Vacheron Constantin şi Piaget).

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 01.08.2016

 
Cuvinte cheie:
louis vuitton
, franta
, lux
, titluri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide