Burse - Fonduri mutuale

​Kozhevnikov, Zebra Communications: Raportul anual nu este doar despre financiar, ci şi despre relaţia şi comunicarea cu investitorii. Raportarea digitală este următorul pas

​Kozhevnikov, Zebra Communications: Raportul anual nu...

Autor: Tibi Oprea

23.05.2019, 15:34 132

Raportul privind rezultatele financiare anuale ar trebui să apară în primele 10 rezultate ale motorului de căutare, să fie uşor de accesat pe site-urile companiilor, redactate atât în engleză, cât şi în română, publicate la timp (online, format PDF, cât şi hard copy), în linie cu cele mai bune practici, trimise acţionarilor şi uşor de citit, potrivit lui Andrey Kozhevnikov, fondator şi director general al Zebra Corporate Communications.

“Raportul anual nu este doar despre financiar, ci şi despre relaţia şi comunicarea cu investitorii. Raportul anual este una dintre cele mai importante modalităţi de comunicare”, spune Andrey Kozhevnikov, prezent în cadrul Analyst Relations & Investor Relations Forum (AR&IR), prima conferinţă dedicată celor mai bune practici în relaţia cu investitorii şi guvernanţă corporativă din România.

Compania condusă de Kozhevnikov a realizat o analiză bazată pe raportările anuale pe 2018 din rândul a 82 de companii listate din categoria Standard şi Premium din care reiese că doar 80 de emitenţi şi-au publicat raportul anual, din care doar 68 l-au publicat şi în engleză, şi în română.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO