Burse - Fonduri mutuale

Lanţul de bijuterii TEILOR deschide al 5-lea magazin în Polonia, principala piaţă externă pentru companie, şi ajunge la 63 de unităţi în regiunea Europa Centrală şi de Est. De la începutul anului, TEILOR a deschis şapte magazine, dintre care trei în România

Lanţul de bijuterii TEILOR deschide al 5-lea magazin în...

Autor: Cristina Bellu

12.10.2022, 00:02 421

TEILOR, lanţul de magazine de bijuterii de lux, cu obligaţiuni listate la Bursa de la Bucureşti, îşi continuă expansiunea în Polonia odată cu inaugurarea unui nou magazin, în Poznan, şi ajunge la o reţea de 63 de unităţi în cinci ţări din Europa Centrală şi de Est.

În prezent, reţeaua TEILOR din Polonia cuprinde cinci magazine, dintre care două au fost deschise pe parcursul acestui an.

„Ne bucură deschiderea unui nou magazin în Polonia, ţara ce reprezintă cea mai importantă piaţă externă pentru TEILOR, lucru ce confirmă încrederea pe care o avem în evoluţia reţelei de aici. Piaţa din Polonia este una matură, ceea ce o face extrem de competitivă,” explică Willy Dicu, CEO al TEILOR.

Noul magazin TEILOR este situat în centrul comercial Stary Browar din Poznan, are o suprafaţă de aproximativ 60 mp şi este gestionat de patru angajaţi.

Acesta este al doilea magazin deschis de TEILOR în oraşul Poznan, după cel din Posnania Mall. De asemenea, reţeaua din Polonia cuprinde şi trei magazine în Varşovia, numărul total de angajaţi din această ţară ajungând în prezent la 28.

Potrivit oficialilor, compania va continua expansiunea în Polonia, prin deschiderea unui nou magazin până la finalul anului, în cadrul centrului comercial Wroclavia din Wroclaw.

De la începutul anului, TEILOR a deschis şapte magazine, dintre care trei în România – în Bucureşti, Iaşi şi Piatra Neamţ – două în Polonia şi câte unul în Cehia şi Ungaria.

Compania vizează inaugurarea altor două magazine până la sfârşitul anului, care vor extinde reţeaua TEILOR până la 65 de unităţi, dintre care 51 de magazine în România şi 14 magazine în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia.

Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg şi teilor.pl.

“Având în vedere contextul economic, politic şi social extern, precum şi specificul pieţei şi nevoia de poziţionare a brandului, TEILOR se va concentra între 2022 şi 2024 pe consolidarea prezenţei pe pieţele existente, prin intermediul a peste 60 de magazine în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia”, spun reprezentanţii TEILOR.

Potrivit acestora, începând cu anul 2025, TEILOR va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia şi alte pieţe, vizând deschiderea a patru-şase magazine noi pe an în locaţii premium.

Anul trecut, TEILOR a înregistrat o cifră de afaceri de 231,5 milioane de lei, în creştere cu 65% faţă de o cifră de afaceri de 140,4 milioane de lei înregistrată în 2020.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO