Burse - Fonduri mutuale

Lanţul de magazine de bijuterii de lux TEILOR continuă să se extindă în Polonia, cu un magazin în Wroclaw, şi ajunge la un portofoliu de 13 unităţi în afara României

Autor: Cristina Bellu

09.11.2022, 10:41 148

TEILOR, lanţul de magazine de bijuterii de lux, cu obligaţiuni listate la Bursa de la Bucureşti, îşi continuă expansiunea în Polonia odată cu inaugurarea unui nou magazin, în oraşul Wroclaw, şi ajunge la un portofoliu de13 unităţi în afara României.

În prezent, reţeaua TEILOR din Polonia, principala piaţă externă pentru companie, cuprinde şase magazine, dintre care trei se află în Varşovia şi două în Poznan.

„Deschiderea magazinului din Wroclaw face parte din strategia noastră de extindere la nivel internaţional, ocazie cu care bifăm cel de-al treisprezecelea magazin al reţelei TEILOR din afara României. Procesul de dezvoltare va continua în Polonia, unde avem în vedere extinderea în cele mai importante oraşe din ţară, care va fi coroborat cu o consolidare a notorietăţii brandului TEILOR.”, explică Willy Dicu, CEO al TEILOR.

Noul magazin TEILOR este situat în Wroclavia Shopping Center din Wroclaw şi are o suprafaţă de aproximativ 87 mp, fiind gestionat de patru angajaţi.

În 2022, TEILOR a deschis opt magazine, dintre care trei în România – în Bucureşti, Iaşi şi Piatra Neamţ – trei în Polonia şi câte unul în Cehia şi Ungaria, iar până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea unei noi unităţi, care va dezvolta reţeaua TEILOR până la 65 de magazine, dintre care 51 de magazine în România şi 14 magazine internaţionale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia.

Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg şi teilor.pl.

„Având în vedere contextul economic, politic şi social extern, precum şi specificul pieţei şi nevoia de poziţionare a brandului, TEILOR se va concentra între 2022 şi 2024 pe consolidarea prezenţei pe pieţele existente, prin intermediul reţelei sale din România, Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia. Începând cu anul 2025, TEILOR va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia şi alte pieţe, vizând deschiderea a patru-şase magazine noi pe an în locaţii premium”, spun oficialii companei.

Anul trecut, TEILOR a înregistrat o cifră de afaceri de 231,5 milioane de lei, în creştere cu 65% faţă de o cifră de afaceri de 140,4 milioane de lei înregistrată în 2020.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO