Agroserv Măriuţa (simbol bursier MILK), companie românească de agricultură şi deţinătoarea brandului Lăptăria cu Caimac, a încheiat 2021 cu afaceri de 68,4 mil. lei, în creştere cu 40% faţă de 2020 şi un profit net de 1,7 mil. lei, comparativ cu o pierdere de 6,2 mil. lei înregistrată la nivelul anului precedent.
Totodată, compania a înregistrat venituri din exploatare de 104,3 milioane de lei, o apreciere de 42% faţă de anul anterior. La cifra de afaceri de 68,3 milioane de lei, cea mai mare contribuţie a fost adusă de activitatea de procesare lactate – 55%, urmată de ferma vegetală – 26% şi activitatea zootehnică – 19%.
În ceea ce priveşte vânzările în magazine, pe parcursul anului trecut compania a înregistrat vânzări de 37,5 mil. lei, determinate de majorarea volumelor vândute, creşterea numărului de produse în magazine şi de creşterea numărului de magazine.