Burse - Fonduri mutuale

NAGA Group, fosta CAPEX.com, un startup pornit din România şi care a făcut un reverse merger pe Bursa de la Frankfurt, s-a asociat cu celebrul club de fotbal Borussia Dortmund, care anul acesta a disputat finala Champions League

NAGA Group, fosta CAPEX.com, un startup pornit din...

Autor: Tibi Oprea

04.09.2024, 17:34 305

NAGA Group AG (simbol bursier N4G), fostă CAPEX.com, compania condusă de antreprenorul român Octavian Pătraşcu şi listată la Bursa din Frankfurt (BF-Xetra) printr-o fuziune inversă, a anunţat că a devenit partener oficial al renumitului club de fotbal german Borussia Dortmund, care anul acesta a disputat finala Champions League. Parteneriatul este valabil pe doi ani, până la finalul sezonului 2025/2026.

Ca partener al Borussia Dortmund (BVB), NAGA Group primeşte drepturi exclusive de a folosi pe mai multe pieţe, inclusiv în România, imaginea clubului şi a jucătorilor săi în materialele de branding. Astfel, jucătorii vor apărea într-o serie de clipuri de promovare. De asemenea, NAGA şi BVB vor desfăşura campanii de activare cu baza de date a clubului. În plus, sigla NAGA va fi prezentă pe panourile publicitare LED la meciurile de pe renumitul stadion SIGNAL IDUNA PARK din Dortmund.

„Suntem încântaţi de oportunitatea de a sponsoriza Borussia Dortmund, un club care împărtăşeşte ambiţia şi angajamentul nostru faţă de creştere şi succes continuu. Fiind una dintre companiile FinTech de top din Germania, obiectivul NAGA este de a combina mai multe verticale şi produse într-o singură “super-aplicaţie” (SuperApp). Aşa cum Borussia a construit o comunitate puternică şi pasionată de fani, NAGA se dedică dezvoltării unei platforme sociale care conectează utilizatorii la lumea financiară. Acest parteneriat ne permite să ne aliniem brandul cu o echipă si o  comunitate puternică, şi să aducem platforma şi serviciile noastre fanilor ambiţioşi, interesaţi de pieţele de capital, care ne împărtăşesc dorinţa de succes”, spune Octavian Pătraşcu, CEO NAGA Group.

Parteneriatul face parte din strategia noului NAGA Group, creat în urma fuziunii cu CAPEX.com - start-up-ul fondat de Octavian Pătraşcu, de a-şi creşte vizibilitatea în Germania, una dintre principalele pieţe de interes. Totodată, prin acest parteneriat, NAGA îşi va putea creşte expunerea şi în alte regiuni globale importante şi va putea promova produsele către noi grupuri ţintă.

„Suntem foarte încântaţi să-i urăm bun venit companiei NAGA ca noul nostru partener. Această colaborare combină puterea inovatoare a unei companii Fintech de top cu pasiunea şi tradiţia BVB. Aşteptăm cu nerăbdare să începem să derulăm proiectele comune”, spune Carsten Cramer, director general al Borussia Dortmund.

Citeşte aici mai multe detalii despre fuziunea inversă dintre CAPEX.com şi NAGA Group.