Burse - Fonduri mutuale

Ohvăz atrage o nouă finanţare de 250.000 de euro de la SevenX Ventures şi Marius Alexe

Ohvăz atrage o nouă finanţare de 250.000 de euro de la...

Autor: Tibi Oprea

21.06.2022, 17:47 652

Ohvăz, firmă pornită în 2019 de către antreprenorul Cristian Barin care produce produse pe bază de ovăz, a atras o finanţare de 250.000 de euro de la SevenX Ventures, vehicul de investiţii controlat de Iulian Cîrciumaru şi Leonard Leca si de la investitorul Marius Alexe, potrivit informaţiilor primite în exclusivitate de ZF.

SevenX Ventures investise de asemenea şi în runda precedentă alături de Dan Oros, care ocupă poziţia de Head of Marketing Google şi este angel investor în alte companii.

În urma primei finanţării, Cristian Barin avea 83,7% din companie, SevenX Ventures un pachet de 10%, iar Dan Oros deţinea 6,3% din capitalul social, conform datelor de la Confidas.ro.

SevenX Ventures este prezent pe Bursa de Valori Bucureşti prin investiţiile la Holde Agri Invest (HAI) şi Agroland Business System (AG). Iulian Carciumaru este preşedintele Consilului de Administaţie al Holde Agri Invest şi membru CA la 2Performant, iar Leonard Leca este membru în Consilul de Administraţie al grupului Agroland.

Marius Alexe are de asemenea investiţii la Bursa de Valori Bucureşti, unde deţine procente semificative la câteva companii de pe piaţa AeRO. El face parte din Consiliile de Administraţie ale Norofert (NRF) şi Bonas (BONA).

Ohvăz a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de aproape 300.000 de euro, de peste două ori mai mare faţă de 2020, respectiv o pierdere netă de 46.300 de euro. Pentru anul 2022, compania vizează o creştere de cel puţin 50%, la afaceri de circa 550.000 de euro.

Reprezentanţii companiei spun că urmează câţiva ani de investiţii prin care se urmăreşte creşterea cifrei de afaceri, obiectivul fiind listarea pe piata AeRO sau un exit către un jucător mai mare.

Cristian Barin a declarat în cadrul unei emisiuni ZF Afaceri de la zero din martie că Ohvăz se găseşte în online şi în 20 de magazine partenere, trei sferturi din vânzări fiind generate de mediul online. Planul este să ajungă în cel puţin 80 de magazine partenere la finele acestui an.

Portofoliul Ohvăz cuprinde 30 de sortimente, printre care produse de ovăz cu lapte de migdale, biscuiţi de ovăz, dar şi îngheţată de ovăz.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO