Raiko Transilvania, companie specializată în producerea şi vânzarea de sisteme de jgheaburi, acoperişuri şi accesorii de acoperiş, a înregistrat afaceri de 2,6 milioane de lei în primele şase luni din 2020, în creştere cu 20% faţă de S1/2019, şi un profit net de 83.513 lei, în urcare cu 95%.
„Suntem mulţumiţi de aceste rezultate, mai ales în contextul pandemiei. Am resimţit cel mai mult efectul pandemiei pe piaţa din România. Totuşi, tranziţia pe care am început-o anul trecut, către vânzările externe, ne-a ajutat semnificativ să recuperăm din vânzările locale şi să ne consolidăm rezultatul global. Pe piaţa locală, unul dintre obiectivele noastre a fost acela de a ne păstra cei mai importanţi clienţi, obiectiv pe care am reuşit să îl atingem cu succes”, transmite Tomasz Kurcin, CEO-ul companiei, într-o scrisoare către acţionari intrată în posesia ZF.