Burse - Fonduri mutuale

Cum s-au împărţit vânzările MedLife pe segmente de business în 2022? Divizia de clinici a adus o treime din business. Două divizii – cea de clinici şi cea de spitale – contribuie cu mai bine de jumătate la vânzările totale ale grupului MedLife în 2022

Cum s-au împărţit vânzările MedLife pe segmente de...

Autor: Georgiana Mihalache

14.03.2023, 07:38 253

Vânzările realizate în clinicile grupului MedLife (simbol bursier M) în 2022 au ajuns la aproape 617 milioane de lei, ceea ce înseamnă 34% din totalul realizat de operatorul privat la nivelul întregului an, arată raportul publicat de companie pe site-ul bursei.

A doua poziţie ca pondere în vânzările totale o are linia de spitale, care a adus peste 21% din business. Astfel, cumulat, cele două divizii de business „muşcă“ 55% din vânzările totale, cu cinci procente mai mult faţă de anul 2021.

Creşterea vine şi pe fondul reluării activităţii în spitale şi în clinici în 2022 fără restricţiile din anul anterior, care a fost puternic marcat de pandemie, iar accesul la servicii medicale a fost limitat înclusiv prin decizii ale autorităţilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO