Burse - Fonduri mutuale

TEILOR, lanţ de magazine de bijuterii de lux cu obligaţiuni listate la BVB, investeşte 2 mil. euro în digitalizare şi permite clienţilor să cumpere în rate şi fără dobândă

TEILOR, lanţ de magazine de bijuterii de lux cu...

Autor: Cristina Bellu

08.09.2022, 12:52 254

TEILOR, lanţul de magazine de bijuterii de lux, cu obligaţiuni listate la Bursa de la Bucureşti, a investit 2 mil. euro în implementarea unei experienţe de cumpărături omnichannel, care a inclus lansarea unei noi platforme teilor.ro, şi implementarea unui ecosistem pentru clienţii care fac cumpărături online şi în magazin.

În plus, compania a anunţat că lansează pe piaţa locală opţiunea online cumperi acum, plăteşti mai târziu (buy now, pay later), care permite clienţilor să achiziţioneze produsele în rate, fără dobândă, direct de pe site.

“Lansarea noii platforme de eCommerce marchează încheierea unuia dintre cele mai importante proiecte din istoria TEILOR şi începutul unei noi etape în experienţa oferită consumatorilor”, spune Willy Dicu, CEO al TEILOR.

Noul site se bazează pe platforma de eCommerce dezvoltată de Elastic Path, care a fost implementată de importante mărci globale, precum Tesla sau Deckers Brands.

Proiectul a fost deja lansat în România şi Ungaria şi va fi implementat în continuare în Polonia, Bulgaria şi pe platforma www.teilor.com până la sfârşitul lunii septembrie 2022.

În paralel cu lansarea noii platforme, TEILOR a introdus şi soluţia online cumperi acum, plăteşti mai târziu, furnizată de către compania franceză de fintech ONEY. Aceasta oferă un proces de cumpărare rapid şi complet digitalizat, folosind orice card de debit în rate.

“Cumperi acum, plăteşti mai târziu este o nouă tendinţă de retail în America de Nord şi Europa de Vest, iar TEILOR este primul lanţ de magazine de bijuterii din România care adoptă această soluţie pentru cumpărăturile online. Aceasta permite clienţilor să achiziţioneze bijuterii în valoare de până la 12.000 de lei în trei sau patru rate egale, plătite în două, respectiv trei luni”, spun reprezentanţii companiei.

Potrivit acestora, în viitorul apropiat, TEILOR plănuieşte să introducă soluţia cumperi acum, plăteşti mai târziu şi în magazinele sale fizice din România.

Totodată, TEILOR anunţă că va continua cu investiţiile în zona de transformare digitală care includ îmbunătăţirea aplicaţiei mobile şi, potenţial, implementarea unor tehnologii de ultimă generaţie, cum ar fi realitatea augmentată şi inteligenţa artificială pentru prezentarea produselor.

TEILOR operează o reţea de 62 de magazine de bijuterii de lux, dintre care 11 sunt situate în străinătate, în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia. Reţeaua va ajunge la 64 de magazine până la sfârşitul anului.

Pe lângă magazinele fizice, TEEILOR are cinci platforme de eCommerce - teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg and teilor.pl.

Ca parte a strategiei de expansiune, până în 2024, TEILOR se va concentra pe consolidarea prezenţei pe pieţele existente şi în România.

Începând cu 2025, compania va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia şi alte pieţe, vizând să deschidă între patru şi şase magazine noi pe an în locaţii premium.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO