Burse - Fonduri mutuale

Valentin Budeş, Shera Franchise Group, administratorul KFC, Pizza Hut şi Taco Bell În România: Suntem optimişti cu privire la noul val de Covid şi putem face faţă unui efect suplimentar nedorit

ZF Romanian Capital Market Summit 2022

Valentin Budeş, Shera Franchise Group, administratorul...

Autor: Eduard Ivanovici

17.03.2022, 13:40 127

Noul val de infecţii cu coronavirus se anunţă a fi mai puţin dăunător în ceea ce priveşte compania Sphera Franchise Group (simbol bursier SFG), operatorul restaurantelor KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, spune CFO-ul Valentin Budeş, invitat în panelul 3 din cadrul ZF Romanian Capital Market Summit 2022.

„Suntem optimişti în ceea ce priveşte magnitudinea unui nou val (de Covid – n.r.). De altfel, aşa ne-am construit şi scenariile în bugetul pe care îl vom propune acţionarilor – un lucru încurajator pentru noi şi modul în care ne gestionăm afacerea este că am învăţat foarte multe lucruri în această perioadă şi cred că suntem pregătiţi să facem faţă chiar unui efect suplimentar nedorit. Din punctul nostru de vedere, va avea o influenţă minimă asupra afacerii şi sperăm că va fi ultimul”, consideră Valentin Budeş.

Ce a mai afirmat CFO-ul la ZF Romanian Capital Market Summit 2022:

  • Într-adevăr, bursa ne facilitează accesul la resurse pentru dezvoltarea pe care o plănuim. În momentul de faţă, sursele noastre sunt băncile şi sursele proprii, fiind o companie în partea de cash rich. Generăm suficient cash pentru a contribui, pe lângă dividende, o constantă în ultimii ani, şi la dezvoltarea pe care o avem asumată cu francizorul nostru, Yum!.
 
  • Presiunea exercitată de costul energiei este, evident, una reală. Încă din 2021 am simţit această presiune şi nu numai în aria energiei, cât şi în ceea ce priveşte costurile cu materia primă. Un lucru pozitiv pentru noi este că am reuşit să contrabalansăm această presiune negativă, lucru care se vede şi în rezultatele pe 2021.
 
  • Unul dintre elementele utilizate în trecut, pe care avem de gând să îl folosim şi în 2022, este un pricing power real, care ne-a oferit confortul că putem securiza marjele pe care le-am realizat. Ne uităm şi la eficientizări, sunt multiple proiecte interne care vor să minimizeze presiunea pe costuri, chiar şi ambalaje.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO