Burse - Fonduri mutuale

Visual Fan (Allview) preia 12% din Headlight Solutions, companie de tehnologie specializată în cercetare şi dezvoltare, cu afaceri de 59 mil. lei în 2020. Acţiunile, minus 2% ieri şi sub preţul din plasament

Visual Fan (Allview) preia 12% din Headlight Solutions, companie de tehnologie specializată în cercetare şi dezvoltare, cu afaceri de 59 mil. lei în 2020. Acţiunile, minus 2% ieri şi sub preţul din plasament

Autor: Cristina Bellu

30.07.2021, 00:00 499

Visual Fan, compania deţinătoare a brandului Allview, listată la BVB sub simbolul ALW, a preluat 12% din Headlight Solutions, companie de tehnologie specializată în cercetare şi dezvoltare, crearea de prototipuri şi producţie. Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică. Ieri după-amiază acţiunile ALW scădeau cu 2,3% la 127 lei. Spre compraţie, preţul din plasamentul privat a fost de 140 lei pe acţiune. Headlight Solutions a raportat la nivelul anului 2020 o cifră de afaceri de 59 mil. lei (12,03 mil. euro), din proiecte ce includ soluţii software complexe şi hardware custom-made.

„Parteneriatul dintre Visual Fan şi Headlight Solutions marchează începutul unui proces de extindere a portofoliului de produse şi servicii ale celor două companii, prin dezvoltarea de tehnologii avansate care vor fi utilizate în proiecte comune sau individuale”, spune Lucian Peticilă, general manager Allview. 

El menţionează că primele proiecte demarate împreună vizează pătrunderea în noi industrii ce urmează un proces de digitalizare, prin care cele două companii vor oferi produse şi soluţii inovatoare bazate pe Inteligenţa Artificială. Portofoliul integral al Headlight Solutions acoperă o plajă vastă de domenii, cu numeroase oportunităţi de dezvoltare pe mai multe paliere, clienţii companiei provenind preponderent din rândul multinaţionalelor care activează în domenii precum: telcom, HoReCa, retail, utilităţi publice şi alte servicii, publice sau private.

Allview a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 82,75 milioane de euro (404,6 milioane de lei), în timp ce profitul net s-a situat la 4,9 milioane de euro (23,9 mil. lei), evoluţie susţinută de creşterea vânzărilor, inclusiv de oportunităţi comerciale apărute în relaţia cu China, pe fondul pandemiei de COVID-19. 

 
AFACERI DE LA ZERO