Afacerile producătorului de carton ondulat, în scădere cu 11,7% pe fondul coronacrizei.
Vrancart Adjud (simbol bursier VNC), producător român de carton ondulat şi hârtie igienică, a încheiat primele şase luni ale anului cu un profit net de 4,2 milioane de lei, de peste două ori mai mic faţă de rezultatul net de 10,2 mil. lei din S1/2019, la afaceri de 127,5 mil. lei, minus 11,7%, potrivit calculelor realizate de ZF pe baza datelor prezentate în raportul semestrial.
„Profitabilitatea societăţii în primul semestru al anului 2020 a fost puternic influenţată de criza generată de virusul COVID-19, aceasta generând efecte negative atât pe plan intern, precum întreruperi temporare ale activităţii, costuri cu măsurile de siguranţă a personalului, dificultăţi în aprovizionare şi logistică, cât şi externe societăţii, precum scăderea puternică a cererii pentru unele produse (în special în perioada aprilie-iunie), evoluţie negativă a preţurilor de vânzare, dificultăţi în privinţa identificării şi contactării de clienţi noi“, transmite compania în raportul publicat la Bursă.