Şantierul naval Daewoo Mangalia Heavy Industries, cel mai mare din ţară, a fost în urmă cu aproape o lună „ameninţat“ cu lichidarea de către acţionarul majoritar din pricina pierderilor uriaşe. De atunci, acţionarii coreeni nu au mai răspuns la întrebările privind soarta şantierului.
Ministerul Economiei, care deţine indirect 49% din capitalul şantierului naval Daewoo Mangalia Heavy Industries din Mangalia, judeţul Constanţa (DMHI), spune că în 2015 afacerile companiei ar urma să se dubleze faţă de nivelul de 914 mil. lei raportat în 2014. Optimismul ministerului este dat de un rezultat din exploatare pozitiv pentru primul trimestru din acest an. Ministerul nu spune însă care este acest rezultat, la fel cum nici reprezentaţii DMHI nu au comunicat nimic pe această temă.
„Reprezentanţii părţii române au întreprins diligenţele necesare pe lângă organele de conducere ale DMHI astfel încât activităţile derulate să fie în sensul dezvoltării societăţii, creşterii cifrei de afaceri şi creşterii profitabilităţii societăţii, prin includerea în planul de afaceri pe anul 2015 a unei cifre de afaceri dublate faţă de anul 2014“, potrivit biroului de comunicare al Ministerului Economiei.