Business Construct

Adela Smeu, CEO Brico Dépôt: Vom continua procesul de accelerare a e-commerce-ului

Adela Smeu

Adela Smeu

Autor: Alina-Elena Vasiliu

28.10.2020, 10:00 247

Magazinele de bricolaj Brico Dépôt din România au înregistrat vânzări cu 9% mai mari în termeni comparabili (like-for-like) în prima jumătate a anului 2020 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Unul dintre principalele canale de vânzări a fost online-ul.

„În ciuda impactului negativ generat de pandemie şi a unui context de business dominat de incertitudine, am obţinut rezultate financiare bune în prima jumătate a anului atât pentru Brico Dépôt România, cât şi la nivelul grupului Kingfisher din care facem parte. E-commerce-ul a cunoscut o accelerare, vânzările online înregistrând în cadrul Kingfisher o creştere semnificativă, de peste 160%, acestea reprezentând în acest moment 19% din totalul vânzărilor la nivel de grup. Vom continua procesul de accelerare a e-commerce-ului pentru a susţine interesul în creştere din partea clienţilor pe această zonă“, adaugă Adela Smeu.

Reţeaua Brico Dépôt din România numără 35 de magazine, cărora li se adaugă un outlet de materiale de construcţii, deschis anul acesta, în Chiajna, pe autostrada Bucureşti-Piteşti. Retailerul are 2.500 de angajaţi.

Britanicii de la Kingfisher au avut anul trecut în România vânzări totale de 216 milioane de lire (234 mil. euro), în creştere cu 2,6% comparativ cu anul anterior, potrivit datelor de pe site-ul grupului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO