Traficul mallului a scăzut uşor anul trecut, de la o medie de 53.000 de vizitatori în 2013 la 52.000 anul trecut
Grupul israelian AFI Europe, controlat de omul de afaceri Lev Leviev, a realizat în 2014 pe piaţa locală un venit operaţional net de 37,3 milioane de euro, în creştere cu 20%, cea mai mare pondere în aceste rezultate având-o mallul AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, care a adus 80% din câştig.
AFI Cotroceni a înregistrat venituri totale de 37,5 milioane de euro, în timp ce venitul operaţional net (net operating income – NOI) s-a ridicat la aproximativ 30 de milioane de euro, în creştere cu 4%, de la 28,7 mil. euro în anul precedent.
Dezvoltatorul nu a mai menţionat valoarea totală a vânzărilor realizate de retailerii din cadrul mallului, menţionând doar că cifra de afaceri a chiriaşilor, cu excepţia hipermarketului, a crescut cu 5% pe parcursul întregului an şi cu 9% în ultimul trimestru. În 2013, vânzările tuturor magazinelor, incluzând hipermarketul, au fost de aproape 205 milioane de euro. În primăvara anului trecut, spaţiul hipermarketului a fost închis pentru circa două săptămâni, timp în care grupul francez Auchan a redenumit fostul magazin Real, cumpărat în cadrul tranzacţiei care a implicat 20 de unităţi din România ale retailerului german.