Business Construct

Cemacon Cluj: Avem noroc că în România încă există nevoia de a construi

Liviu Stoleru (CEO) şi Daniel Şologon (CFO) al Cemacon

Liviu Stoleru (CEO) şi Daniel Şologon (CFO) al Cemacon

Autor: Alina-Elena Vasiliu

15.03.2016, 18:00 676
Producătorul de materiale de construcţii Cemacon Zalău (CEON), care deţine două unităţi de producţie pe piaţa locală, şi-a bugetat anul acesta o creştere de cel puţin 10% a vânzărilor, în condiţiile în care anticipează inclusiv majorări de preţ pe segmentele de piaţă pe care activează.
 
„În ultimii cinci ani, am crescut în fiecare an cu minimum 20%. Ne aşteptăm la creştere şi în 2016, iar aceasta va veni din stocurile pe care o să le valorificăm şi mai bine, dar şi dintr-o majorare a preţurilor. În plus, de anul trecut suntem prezenţi pe piaţă nu doar cu cărămidă, ci şi cu produse complementare – vată bazaltică, sisteme de coş de fum“, a spus Liviu Stoleru, CEO al Cemacon.
 
Producătorul a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 68 de milioane de lei, în creştere cu 24% faţă de 2014, în timp ce profitul operaţional s-a majorat cu 27%. Creşterea a venit şi din redeschiderea celei de-a doua fabrici a Cemacon, care era în conservare din 2011, la Zalău.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO