Business Construct

Cinci branduri au ieşit de pe piaţa de bricolaj şi materiale de construcţii. Un antreprenor român a profitat şi a crescut de 10 ori

Dedeman are circa 50 de magazine în toată ţara, fiind de departe cea mai extinsă reţea de bricolaj de pe piaţa locală, şi este şi al patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală şi de Est,

Dedeman are circa 50 de magazine în toată ţara, fiind de departe cea mai extinsă reţea de bricolaj de pe piaţa locală, şi este şi al patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală şi de Est,

Autor: Alina-Elena Vasiliu

16.03.2018, 21:10 3160

♦ Cele mai multe dispariţii de nume au avut la bază tranzacţii în urma cărora noii proprietari au redenumit reţelele ♦ Primii zece jucători de pe piaţa locală au făcut în 2016 afaceri de 12 mld. lei.

Cinci branduri din piaţa de bricolaj au dispărut din România în ultimii cinci ani. Dispariţia brandurilor a venit în condiţiile în care piaţa a fost scena mai multor tranzacţii în ultimii ani, iar noii acţionari au adus cu ei şi noi denumiri pentru reţelele achiziţionate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO