Business Construct

CNADNR a avut nevoie de doi ani să găsească un constructor pentru ce a lăsat neterminat Bechtel pe „bucata“ de autostradă Suplacu de Barcău-Borş

CNADNR a avut nevoie de doi ani să găsească un constructor pentru ce a lăsat neterminat Bechtel pe „bucata“ de autostradă Suplacu de Barcău-Borş

Autor: Andreea Neferu

07.04.2015, 00:08 2242

Tronsonul de autostradă Suplacu de Barcău-Borş, cu o lungime de 60 km, va fi gata în doi ani, la un deceniu după ce fostul constructor Bechtel săpa prima cupă de pământ.

La aproape doi ani de când guvernul de la Bucureşti a reziliat contractul cu americanii de la Bechtel pentru construirea Auto­străzii Transilvania, Compania Naţio­nală de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a desemnat noi constructori pentru tronsonul de 60 de kilometri dintre Suplacu de Barcău şi Borş, pe care americanii l-au construit în proporţie de doar 50%, potrivit ultimelor date disponibile.

Tronsonul va fi finalizat pentru 700 de milioane de lei de grupul spaniol Corsan-Corviam Construccion, în asociere cu firmele româneşti Consinit, controlată de Florina-Maria Pinte, Road Consulting & Design, firmă în insolvenţă controlată de Violeta Iuliana Gavrilescu Secăreanu şi Via Design (Adriana Gabriela Mustaţă). Licitaţia pentru acest tronson de autostradă a fost lansată abia în luna mai a anului trecut, adică la un an după ce contractul cu Bechtel fusese deja reziliat, iar statul avea „mână liberă“ să reliciteze cons­truirea şoselei.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO