Business Construct

Cum arată drumul spre businessul de 2 miliarde de euro al Ford Craiova: Plin de gropi, şanţuri şi nesemnalizat dar cu cele mai bune discursuri

Cum arată drumul spre businessul de 2 miliarde de euro al Ford Craiova: Plin de gropi, şanţuri şi nesemnalizat dar cu cele mai bune discursuri

Autor: Bogdan Alecu

15.10.2017, 15:08 1729

În urmă cu trei zile Ford anunţa “cu surle şi trâmbiţe” intrarea în producţie a noului EcoSport, SUV-ul de clasă mică ce are misiunea de a revitaliza producţia de la Craiova, unde în ultimul deceniu activitatea a fost una relativ restrânsă.

Dar tot de zece ani, de când politicienii de la Bucureşti au descoperit noua sursă de imagine la Craiova, se promite construcţia unui drum civilizat între Piteşti şi Craiova, fie el expres sau autostradă. În timp ce toţi politicienii care au vizitat uzina au făcut-o numai cu ajutorul avioanelor sau elicopterelor, ceilalţi invitaţi la eveniment au făcut-o “tradiţional”, cu maşina. Cele mai mari probleme întâlnite pe traseu sunt în Slatina şi Balş, ambele în Olt. Centura Slatinei, teoretic drum naţional, este nici mai mult nici mai puţin o uliţă de sat, nemodernizată, peticită, plină de şanţuri, cratere şi gropi. Puţin mai încolo, traficul din Balş este complet blocat în fiecare zi în lipsa unor pasarele pentru trecerile de pietoni.

Pe drumul ce leagă Piteşti de Balş în curând vor demara camioanele ce vor transporta piese pentru noul EcoSport. Producţia estimată este la circa 500 de unităţi pe zi, sau 130.000 de maşini anual. 

AFACERI DE LA ZERO