Business Construct

Cum s-au născut cele mai puternice branduri româneşti din construcţii: zece poveşti care au pus pe harta de business companii cu afaceri de sute de milioane de lei

ANALIZĂ

Cum s-au născut cele mai puternice branduri româneşti...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

05.04.2019, 20:00 1474

ZF a selectat zece branduri româneşti – fiecare din alt sector al domeniului mai larg al producţiei şi distribuţiei de materiale de construcţii – şi a căutat povestea din spatele numelui.

Inspirate de nume din propria familie a fondatorilor, de de­numiri de localităţi, de cuvinte în limba engleză sau rezultate din abrevieri referitoare la obiectul de activitate, compa­niile locale din do­meniul materialelor construc­ţiilor şi-au consolidat branduri puter­nice, unele cu istorii chiar şi de câteva zeci de ani.

Cele zece branduri incluse în analiză generează vânzări anuale cumulate de aproximativ 9 miliarde de lei (2 mld. euro) ţinând cont că nu toate companiile au anunţat rezultatele financiare aferente anului 2018.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO