Dacă pentru mulţi jucători criza a generat oportunităţi de investiţii în extinderea producţiei, în cazul firmei prahovene Final Distribution, perioada de recesiune a însemnat trecerea la statutul de producător, după lansarea a două linii de producţie, în 2011-2012, scrie revista ZF Business Construct, într-un material dedicat antreprenorilor locali din industria construcţiilor.
„Ca şi în cazul multor altora, criza ne-a afectat atât din perspectiva cererii, care a scăzut în anii de criză, cât şi sub raportul marjelor. Pe de altă parte, criza poate genera şi o serie întreagă de oportunităţi pe care trebuie să fii pregătit să le exploatezi. În consecinţă, ne-a forţat să fim mai eficienţi şi mai inventivi, lucru care a condus la demararea unor investiţii importante în linii de producţie şi infrastructură, făcând posibilă astfel trecerea de la distribuitor la producător“, afirmă Dan Mircescu, omul de afaceri care controlează producătorul şi importatorul de sisteme pentru acoperişuri Final Distribution.