Retailerul JYSK a intrat pe piaţa locală iniţial în sistem de franciză. Ulterior, danezii au devenit proprietarii unităţilor din România şi Bulgaria, reunind managementul celor două filiale la sediul central din Bucureşti.
Retailerul danez de mobilă şi accesorii JYSK, intrat pe piaţa locală în 2007 cu un magazin la Oradea, a ajuns la 30 de magazine în România după ce pe parcursul anului trecut a deschis zece unităţi. Astfel, danezii merg înainte cu planul de a ajunge la 100 de magazine în România în următorii cinci ani, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii JYSK.
„În anul financiar 2015 (1.09.2014 – 31.08.2015) am deschis zece noi magazine. În afara acestor noi unităţi alte patru magazine existente au trecut printr-un proces mai amplu de renovare şi reamenajare, făcându-se astfel tranziţia de la franciză la conceptul scandinav. Planurile de expansiune pe termen lung nu s-au schimbat în niciun fel, ne dorim să ajungem la 100 de magazine la finalul anului 2020. Nu există o anume zonă sau regiune, vrem să ajungem peste tot. De principiu, am fi fericiţi cu 15 noi magazine pe an“, a spus pentru ZF, într-un interviu acordat prin e-mail, Alexandru Bratu, country manager al JYSK pentru filialele din România şi Bulgaria.