Business Construct

Harta magazinelor de bricolaj din Bucureşti şi împrejurimi: ce variante de „shopping“ au constructorii şi meşterii de ocazie?

Supliment Construcţii

Harta magazinelor de bricolaj din Bucureşti şi...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

25.10.2022, 00:00 410

♦ Lider se dovedeşte a fi Dedeman, care şi-a ancorat în Bucureşti şapte din cele aproape 60 de magazine ale sale din România ♦ Retailerii de bricolaj concurează pe o piaţă a cărei valoare este estimată la peste cinci miliarde de euro anual.

Cu peste 20 de magazine pline de materiale de construcţii şi decoraţiuni, ale celor mai mari retaileri de profil din ţară, Bucureştiul este „tărâmul făgăduinţei“ pentru constructori, dar şi pentru meşterii de ocazie, care iau în propriile mâini responsabilitatea construirii sau a renovării.

Lider se dovedeşte a fi Dedeman, care şi-a ancorat în Bucureşti şapte din cele aproape 60 de magazine ale sale din România. Dedeman este cea mai puternică afacere antreprenorială românească, fiind integral deţinută de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl. Compania a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 10,03 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de anul precedent. La final de 2021 compania avea 11.948 de angajaţi şi 57 de magazine.

Nu departe de liderul ca număr de magazine se înscriu britanicii de la Kingfisher, care deţin în România reţeaua Brico Dépôt. Din cele 35 de magazine ale lanţului cu acest nume, şase se află în Bucureşti. Mai mult, britanicii au lansat în 2020 şi un concept nou de magazine, de tip outlet, cu o primă deschidere în Chiajna, lângă Bucureşti, urmată de o a doua – la Brăila, planul fiind extinderea acestui format de magazin pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO