Business Construct

Iulian Mangalagiu, Wienerberger România, producător de cărămizi şi pavele: În cazul unui al doilea val de carantină, vom pune un accent mai puternic pe proiectele de amenajări interioare

Iulian Mangalagiu, CEO al Wienerberger România: Ne apropiem de extrasezon, deci pentru noi urmează o încetinire naturală a vânzărilor în următoarele şase luni.

Iulian Mangalagiu, CEO al Wienerberger România: Ne apropiem de extrasezon, deci pentru noi urmează o încetinire naturală a vânzărilor în următoarele şase luni.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

221

♦ „Dacă va urma un al doilea val de carantină, acesta cu siguranţă va avea un impact negativ atât asupra activităţii producătorilor, cât şi pentru cea a comercianţilor şi, bineînţeles, a dezvoltatorilor din piaţa construcţiilor, aşadar ne putem aştepta la o contracţie a pieţei“.

Wienerberger România, filiala locală a grupului austriac cu acelaşi nume, se gândeşte deja la o strategie de business în cazul în care un al doilea val de pandemie va veni în România şi ia în calcul să reorganizeze gama de produse.

„În cazul unui al doilea val de carantină, vom pune un accent mai puternic pe proiectele de amenajări interioare. Fiecare dintre noi poate să-şi modifice o cameră - fie living, fie dormitor, bucătărie, baie sau un hol – şi să-şi creeze un mediu mai plăcut în care să locuiască. De asemenea, avem produse noi pentru grădini, adică vorbim tot de amenajări în jurul casei, şi suntem convinşi că oamenii vor face în continuare astfel de lucrări“, spune Iulian Man­galagiu, CEO al Wienerberger România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO