Business Construct

Iulius a investit 12 mil. euro în al doilea Family Market pe care l-a deschis în Iaşi

Autor: Bogdan Alecu

08.12.2022, 14:24 378

Grupul IULIUS a inaugurat cel de-al doilea proiect Family Market, în cartierul ieşean Bucium. Proiectul de retail de proximitate aduce servicii şi produse necesare în zona rezidenţială care a cunoscut o dezvoltare constantă în ultimii ani. McDonald's Drive Thru, supermarket Auchan, Sinsay şi alţi 23 de antreprenori locali şi naţionali asigură mixul de produse şi servicii.

În acest an, IULIUS a inaugurat două proiecte Family Market la Iaşi, primul în comuna Miroslava, în vară, iar acum şi pe cel din cartierul Bucium. „Este o investiţie de 12 milioane de euro şi avem o suprafaţă de retail de 5.500 mp, în care am adus împreună 26 de branduri, care au creat peste 180 noi locuri de muncă”, spune Radu Pârlea, Shopping Center Manager Family Market. „Cele mai multe sunt locale şi naţionale, cu produse proaspete şi sănătoase, de la florărie, băcănie, patiserie, carmangerie, restaurante, până la piese auto, frizerie şi servicii care îţi sunt necesare zilnic. Conceptul este gândit pentru a răspunde interesului publicului pentru consumul local”. 

Family Market încadrează esenţa expertizei companiei IULIUS în a dezvolta proiecte de regenerare urbană la nivel naţional. Astfel, relevanţa mixului de shopping pentru comunităţile în expansiune, accesibilitatea şi eficientizarea timpului sunt elementele definitorii. „Ideea Family Market a apărut înainte de pandemie, însă perioada de restricţii a întărit utilitatea conceptului, mai ales în zonele rezidenţiale de la limitele oraşului, care au atras tot mai multe familii tinere. Cele cinci luni de operare a proiectului din Miroslava ne confirmă că este un concept de care piaţa avea nevoie. În cazul proiectului deschis în Bucium, cei aproximativ 30.000 de locuitori ai cartierului vor putea reduce din drumurile spre centrul Iaşului, aflat la şapte-opt kilometri, pentru a accesa servicii care acum sunt aproape”, a adăugat Radu Pârlea.

Noul proiect integrează un restaurant McDonald's, a doua locaţie a brandului cu serviciul Drive-Thru şi al patrulea din oraşul Iaşi. Restaurantul integrează cele mai noi tehnologii, fiind prevăzut cu ecrane digitale pentru afişarea meniurilor, kiosk-uri pentru comanda produselor, iar clienţii se pot bucura de produsele preferate atât în restaurant, cât şi prin intermediul serviciilor Drive-Thru şi McDelivery.

Ancoră a proiectului este şi supermarketul Auchan, un concept de format de mare suprafaţă, de peste 2.000 mp, în care clienţii găsesc peste 11.000 de articole la raft. În oferta magazinului se regăsesc atât produse proprii, marca Auchan, branduri româneşti şi internaţionale, alimentare şi non-alimentare, precum şi o selecţie de produse româneşti, provenite de la producători şi furnizori locali.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO