Business Construct

Lasselsberger speră la afaceri mai mari cu 10%. După primul semestru este „în grafic“

Sergiu Apolzan, director de vânzări şi marketing al Lasselsberger Ceramics România: În primul semestru al anului 2015 am înregistrat o creştere de 9%, ceea ce ne face optimişti pentru a doua jumătate a anului 2015.

Sergiu Apolzan, director de vânzări şi marketing al Lasselsberger Ceramics România: În primul semestru al anului 2015 am înregistrat o creştere de 9%, ceea ce ne face optimişti pentru a doua jumătate a anului 2015.

Autor: Ioan Dornescu

28.07.2015, 00:06 300
Grupul austriac Lasselsberger, cel mai mare producător de gresie şi faianţă din România, a înregistrat un avans de 9% al vânzărilor în primul semestru, pe o piaţă care încearcă să profite din plin de entuziasmul generat de dezgheţarea sectorului imobiliar.
 
La nivelul întregului an, producătorul de plăci ceramice care deţine brandul Cesarom şi-a propus o creştere de două cifre a vânzărilor.
 
„Anul trecut, businessul companiei s-a situat la circa 30 de milioane de euro, iar vânzările au ajuns, în volum, la 7 milioane de metri pătraţi. În primul semestru al anului 2015 am înregistrat o creştere de 9%, ceea ce ne face optimişti pentru a doua jumătate a anului 2015. Estimările noastre pentru anul 2015 vizează o creştere faţă de 2014 de aproximativ 10%“, a declarat pentru ZF Sergiu Apolzan, director de vânzări şi marketing al Lasselsberger Ceramics România. Piaţa locală de plăci ceramice a terminat pe plus anul trecut, ridicându-se la o valoare de 140 de milioane de euro şi un volum de 29 milioane de metri pătraţi, potrivit informaţiilor companiei de cercetare InterBiz Research & Consulting. Vânzările de profil sunt susţinute atât de evoluţia pozitivă a segmentului rezidenţial, cât şi de proiectele de renovări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO