Business Construct

Leroy Merlin: În zece ani, în România vor mai rămâne numai trei jucători pe piaţa de bricolaj. Noi vom fi unul dintre ei

Frederic Lamy, director general al Leroy Merlin România: „În medie avem vânzări cuprinse între 20 şi 35 de milioane de euro per magazin în România, iar anul trecut am înregistrat o cifră de afaceri de circa 150 mil. euro, acestea fiind primele rezultate după preluarea magazinelor bauMax“

Frederic Lamy, director general al Leroy Merlin România: „În medie avem vânzări cuprinse între 20 şi 35 de milioane de euro per magazin în România, iar anul trecut am înregistrat o cifră de afaceri de circa 150 mil. euro, acestea fiind primele rezultate după preluarea magazinelor bauMax“

Autor: Bogdan Alecu

01.02.2016, 00:08 2440

Consolidările, exiturile şi achiziţiile vor continua în România în următorul deceniu, iar din cei nouă jucători prezenţi pe piaţa locală numai trei vor mai fi activi în 2026, este de părere şeful Leroy Merlin, companie care a preluat în 2013 magazinele bauMax.

Numărul compa­niilor care vor activa în sectorul de bricolaj se va reduce de la nouă la trei în următorii zece ani, este de părere Frederic Lamy, director general al Leroy Merlin România, pe măsură ce piaţa va deveni tot mai competitivă. „În zece ani doar trei actori vor mai rămâne pe piaţa de bricolaj din România. Noi vom fi unul dintre cei trei. Nu avem planuri de achiziţii, dar ascultăm piaţa şi nu vrem să intrăm într-o cursă pentru a creşte numărul magazinelor. Vizăm acum oraşele mari şi inclusiv Bucureştiul“, a spus Frederic Lamy.

Omul de afaceri de origine turcă Omer Susli, care a preluat în prima parte a anului trecut de la nemţi reţeaua de bricolaj Praktiker, spune că pe piaţa de profil vor mai exista consolidări în anii următori, după ce în ultima perioadă au existat o serie de preluări sau chiar exituri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO