Business Construct

Magazinele de bricolaj Brico Dépôt au adunat vânzări de 335 mil. euro în 2021, o creştere de 15%

Magazinele de bricolaj Brico Dépôt au adunat vânzări...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

30.03.2022, 00:07 306

Grupul britanic Kingfisher, care deţine pe piaţa locală retailerul de bricolaj Brico Dépôt, a înregistrat în România vânzări mai mari cu 15% în 2021 faţă de anul precedent, potrivit raportului anual al britanicilor. Astfel, vânzările au ajuns la 279 mil. lire sterline, adică aproximativ 335 mil. euro, însă compania a continuat să înregistreze pierderi, care s-au redus totuşi, la 11 mil. lire sterline (13,2 mil. euro).

Rezultatul vine ca o confirmare că anul 2021 a continuat să fie unul bun pentru businessurile din bricolaj, care au profitat de interesul pentru renovări al oamenilor. Astfel, primele rezultate ale retailerilor arată creşteri importante ale afacerilor pe baza lucrărilor de amenajare a locuinţelor.

La 31 ianuarie 2022, reţeaua Brico Dépôt număra 2.391 de angajaţi şi 35 de magazine, cu o suprafaţă totală de vânzare de 253.000 mp. Britanicii au intrat pe piaţa locală în 2013 prin achiziţia magazinelor Bricostore, redenumite ulterior Brico Dépôt. În 2017, Kingfisher a cumpărat şi magazinele Praktiker de la omul de afaceri Omer Susli şi le-a trecut sub acelaşi brand

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO