Business Construct

Mallurile anului 2015: datele de deschidere ale proiectelor Mega Mall din Pantelimon şi Coresi Braşov

Vedeţi cum arată mallurile anului 2015: datele de deschidere ale proiectelor Mega Mall din Pantelimon şi Coresi Braşov. Galerie FOTO

Vedeţi cum arată mallurile anului 2015: datele de deschidere ale proiectelor Mega Mall din Pantelimon şi Coresi Braşov. Galerie FOTO

Autor: Cristi Moga

05.01.2015, 17:06 26174

Primăvara acestui an va aduce deschiderea a două noi centre comerciale pe piaţa locală, şi anume Mega Mall Pantelimon şi Coresi de pe platforma Tractorul din Braşov, iar dezvoltatorii acestor proiecte au decis deja ziua în care vor fi tăiate cele două panglici.

Prima deschidere de mall din acest an va avea loc joi, 26 martie, la Braşov, unde grupul francez Auchan, prin divizia imobiliară Immochan, a investit 60 de milioane de euro într-un proiect cu o suprafaţă închiriabilă de 45.000 de metri pătraţi.

Coresi va cuprinde un hipermarket Auchan cu o suprafaţă de 13.000 de metri pătraţi şi o galerie comercială printre ai cărei chiriaşi se vor afla retaileri ca Inditex (Zara), H&M, Kenvelo sau Flanco.

Deschis cu două săptămâni înainte de Paşte, Coresi va fi cel mai mare centru comercial din Braşov, oraş în care mai funcţionează proiecte precum Unirea Shopping Center sau Eliana Mall.

Pe de altă parte, NEPI va deschide proiectul Mega Mall din cartierul bucureştean Pantelimon într-o altă zi de joi, 23 aprilie, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii dezvoltatorului.

Cu o suprafaţă închiriabilă de 72.000 de metri pătraţi, Mega Mall va fi unul dintre cele mai mari malluri din Bucureşti, valoarea investiţiei fiind estimată la circa 165 de milioane de euro.

Dezvoltatorii au atras în spaţiile mallului cea mai mare parte a retailerilor străini din zona de fashion, de la Peek & Cloppenburg, Marks & Spencer şi Zara la Mango şi H&M. În plus, mallul va cuprinde şi un hipermarket Carrefour, un cinematograf multiplex Cinema City care va avea prima sală cu proiecţii 4D din România, precum şi un centru World Class în cadrul căruia va fi amenajată şi o piscină semi-olimpică.

Deşi nu vor deschide înainte de Paşte, cei de la NEPI au aşteptări mari de la proiectul din Pantelimon, traficul zilnic fiind estimat la peste 50.000 de vizitatori pe zi, în timp ce vânzările magazinelor ar trebui să se ridice la 200 de milioane de euro pe an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO