Business Construct

Mallurile din grupul Iulius au obţinut venituri din chirii de 453 mil. lei în 2019, plus 14%. „Pentru 2020 estimăm să avem rezultate semnificativ sub aşteptările planificate încă din 2019“. Ca venituri, Iulius Town Timişoara „cântăreşte“ cel mai mult în portofoliu

Grupul dezvoltat de Iulian Dascălu are patru malluri sub brandul Iulius – în Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi şi Suceava – la care se adaugă unul în Iaşi, parte a ansamblului Palas.

Grupul dezvoltat de Iulian Dascălu are patru malluri sub brandul Iulius – în Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi şi Suceava – la care se adaugă unul în Iaşi, parte a ansamblului Palas.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

09.11.2020, 20:30 151

♦ Grupul are patru malluri sub brandul Iulius – în Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi şi Suceava – la care se adaugă unul în Iaşi, parte a ansamblului Palas.

Proprietăţile de retail din grupul Iulius, deţinut de Iulian Dascălu, au generat în 2019 o cifră de afaceri cumulată de 453 de milioane de lei în 2019, în creştere cu 14% comparativ cu anul precedent, arată calculele făcute de ZF pe baza datelor furnizate de reprezentanţii Iulius Group.

„Anul 2019 a fost un an cu performanţe pentru toate proiectele noastre. Creşterile reflectă atingerea unor niveluri de maturitate a acestora, însă reprezintă şi rezultatul implementării unor concepte pliate pe nevoile şi aşteptările comunităţilor. Anul trecut a adus creşteri de peste 10%, atât pentru chiriaşii noştri, cât şi pentru proiectele pe care le operăm. O tendinţă similară am înregistrat şi în primele două luni ale acestui an. Însă pentru întregul an 2020 estimăm să avem rezultate semnificativ sub aşteptările planificate încă din 2019“, spun oficialii Iulius Group.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO