Business Construct

Mihnea Şerbănescu, general manager la Cushman & Wakefield: România are şi o problemă de imagine nemeritată, dar şi o problemă de comunicare cu autorităţile. Singurul canal de comunicare este presa

Mihnea Şerbănescu, general manager la Cushman &...

Autor: Răzvan Botea

16.11.2018, 15:35 476

România are un deficit de imagine într-o oarecare măsură nemeritat, acest lucru reflectându-se în câştigurile din piaţa de birouri. Între mediul de afaceri şi sectorul public pare să fie un zid, iar singurul canal de comunicare este presa, a spus Mihnea Şerbănescu, general manager la Cushman & Wakefield, în cadrul evenimentului ZF „Ce am făcut în ultimii 20 de ani?”

„Nu există înţelegere cu autorităţile şi singurul canal de comunicare este presa. Avem un deficit de imagine într-o oarecare măsura nemeritat. Astăzi la o cladire bună, randamentul este estimat la 7%. În Praga, de exemplu, este mult mai bun. Încrederea şi lipsa de infrastructură sunt principalele probleme, dar există şi o problemă mai subiectivă, avem o problemă de imagine. Trebuie să ne vindem mai bine.”

Bucureşti are nevoie de o şosea de centură, atât pentru facilitarea accesului în oraş, cât şi pentru degajarea traficului.

„Pare să fie un zid între mediul de afaceri şi sectorul public, iar în domeniul nostru pare să fie un zid între antreprenori şi administraţiile locale. Bucureşti cred că este cel mai mare oraş din lume fără centură. Pana la a trece Carpaţii, să avem o centura, pe care să nu loveşti un cal. Chiar i s-a întâmplat unei colege.”

Alte declaraţii:

„Creşterea în piaţa de spaţii de birouri există pentru că România a plecat de la 0.”

„IT-ul este motorul de dezvoltare şi raspunde la întrebarea <<cine ocupă birourile, cine le va ocupa mâine?>>.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO